Amic lector, amiga lectora encetem aquest bloc, amb petits nuclis de cent paraules que volen recrear els personatges, les actituds i les vivències que poblen un centre escolar, veritable calidoscopi efervescent, microcosmos que reprodueix en miniatura la complexitat del món exterior, univers febril i múltiple on escenifiquem dia rere dia els nostres esforços, les nostres angoixes, els nostres somnis.

divendres, 11 de maig del 2012

22 - ELS 400 COPS EN 400 MOTS (II)

Una Ariadna decidida s’encara l’endemà mateix a les vuit del matí amb cinquanta ulls que  l’escruten àvidament, sabedors que la seva presència és efímera, temporal. Acaba tot just de creuar el rètol de l’aula d’acollida que ha interpretat il·lusòriament com un missatge
encoratjador. Vuit dies desprès encara no haurà parlat amb el director. A més, s’assabentarà perplexa, tot i que a ella no l’incumbeix, que existeix un pla anomenat d’acollida que en  realitat fa referència a l’informe que tot interí rep al juny signat per la directiva i algun  company ocasional. O sigui, misteris del llenguatge, un pla d’avaluació, d’acomiadament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada